חוות דעת של המשתמשים

בדף זה ריכזנו עבורכם את הדעות של משתמשים על אתר הכרויות 

Akademaim

ועל השרות שאנחנו נותנים. תעברו על חוות דעת האלה, תראו בעצמכם מה טוב ומה לא טוב באתר שלנו ותחליטו לבד.

אם הכרתם באתר שלנו או שאתם מכירים מישהו שהכיר, אתם מוזמנים גם להשאיר תגובה. שימו לב - היא לא תופיעה בפייסבוק שלכם, רק כאן.



להלן ביקורות מהמשתמשים שלנו דרך פייסבוק. לחצו על האווטרים שלהם כדי לעבור לפרופילים שלהם בפייסבוק ולוודא שאלה אנשים אמיתיים. היכרויות מוצלחות לכולם!

Ad
תודה
Eva
אני בזוגיות
סימה
מצאתי את האחד תודה
Johnny
לא יכול להיות באתר כרגע
Sami
אתר אמין הצלחה לכולם.
Aaron
שוקראן
Steven
תודה לכם, מצאתי את אהבת חיי באתר שלכם!
Pnina
בזוגיות ...תודה
מוריה
תודה ובהצלחה לכולכם...
Shay
בת הזוג שלי מצאה אותי
תהילה
מצאתי תודה
Mendy
מצאתי, נא למחוק אותי!
Edna
מצאתי תודה
Akiva
שמי עקיבא ו אני בן 75. נרשמתי לאתר לפני חודשיים ו כבר מצאתי אהבה אמיתית .אשה מבלארוס בת 60.אחרי שבוע בלבד כבר דיברנו על אהבה משותפת. לפני שלושה יומים חזרתי מבלארוס איפה בילינו ביחד שבוע חלומי. תמשיכו לחפש תמשיכו להתפלל. המזל שלכם מעבר לדלת. בהצלחה לכולם.
Elias
לא מעוניינת
ELi
תודה
שמשון
מצאתי בת זוג באתר ואני מבקש לצאת מהאתר
שלום
היכרתי בת זוג מקסימה וצריך לממש את הקשר
Sara
מצאתי זוגיות תודה רבה
דוד
מצאתי אהבה
Nitsan
יופי יופי
Hedva
בתודה לכם, מצאתי את בן הזוג המתאים לי
מיטל
מצאתי בן זוג
Nathalie
תודה על הכל
אזלש
מצאתי את שאהבה נפשי. תודה💜
Lea
מצאתי תודה
Nitza
תודה לאתר שדרכו הכרתי בן זוג
שירלי
מצאתי בן זוג דרך האתר
אלי
מצאתי תודה
מרגו
תודה מצאתי את אהבתי